.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحصن در مجلس علیه احمدی نژاد

امروز هم چندین بار رئیس جلسه از نمایندگان خواست تا در رای گیری برای مفاد متعدد لایحه اصلاح امور گمركی مشاركت كنند.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر درعین تذكراتی كه می داد از نمایندگان به خاطر مشاركت بیشترشان به نسبت روز گذشته تشكر می​كرد و می خواست كه جلسه را ترك نكرده و نصاب مجلس را حفظ كنند.

او اغلب از برخی نمایندگان هم نام می برد و مثلا می​گفت: آقای جهانگیرزاده خیلی وقت است در رای گیری شركت نكرده​اید. آقای حسنی به مصلحت می​دانید در رای گیری شركت كنید؟

برخی نمایندگان معترض به اینكه چرا اسامی​شان از تریبون اعلام شده هم دیگران را به باهنر نشان می دادند كه در رای گیری شركت نمی كنند. باهنر هم به شوخی گفت: اسم جناب آقای آقاتهرانی را كه من جرات نمی​كنم عرض كنم!

بخشی از مذاكرات امروز هم به تغییر اسامی لاتین و معادل سازی فارسی آن مربوط بود. از جمله برای واژه «فورس ماژور» كه باهنر می​گفت به معنی حوادث غیرمترقبه است اما نماینده دولت می​گفت كه معادل فارسی آن، قوه قهریه است.

حاشیه دیگر جلسه علنی امروز، تحصن یك نماینده در اعتراض به ‌رئیس جمهور در حاشیه جلسه علنی بود. نورالله حیدری نماینده اردل و فارسان نسبت به عدم تمكین رئیس جمهور به قانون و كار كارشناسی در مورد نحوه انتقال آب استان چهار محال و بختیاری اعتراض داشت و می​گفت كه بیش از سه ماه از سؤالش از وزیر نیرو می​گذرد اما این سوال تنها به كمیسیون كشاوزی ارجاع شده و بی نتیجه مانده است.

او می​خواست این مطالب را تذكرش ادامه دهد كه باهنر به دلیل بی ارتباط بودن این مساله با دستور جلسه مانع از آن شد. حیدری هم گفت كه به همراه 3 نماینده دیگر در مجلس تحصن می‌كنیم.

به گزارش فارس، پس از عدم اجازه باهنر به حیدری برای بیان تذكرش وی از صندلی‌ خود بلند شد و پلاكاردی كه روی آن نوشته شده بود "ما نمایندگان استان چهار محال بختیاری در اعتراض به عدم تمكین رئیس جمهور به قانون و كار كارشناسی در مورد نحوه انتقال آب استان، ناگزیریم در مجلس تحصن كنیم" را روی دست گرفت. تعدادی از نمایندگان از جمله سید‌حسین نقوی نماینده ورامین، عماد حسینی نماینده قروه و عسكر جلالیان نماینده دیر و كنگان در اطراف نورالله حیدری جمع شده بودند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.